Välkommen hem mamma!

Kommer hem efter en jobbnatt! Solen skiner och fåglarna kvittrar! Danne & Joline sov kvar i stugan inatt. Joline hjärtat va vaken nu när jag kom hem så ett härligt välkomnande med en varm kram fick jag i dörren<3 nu ligger vi alla tre i sängen och myser. Det ser ut att bli riktigt bra väder idag och det gillas skarpt!! Blir att pyssla lite ute i trädgårn, kanske ta tag i penseln och börja måla lite på huset:) ja vi får se helt enkelt! Känner mig trött men vill ändå inte somna riktigt. Men frågan är bara hur trött jag blir på dagen sen;) fast det går ju ta en tupplur då:) nä fasen nog från mig får nog bli lite sömn nu trots allt, känner mig riktigt trött när jag tänker efter. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0