Tösabiten & jag:)

Joline och jag har en mamma/dotter dag idag som många andra dagar... Det är det bästa med att jobba natt, man har många lediga dagar och det är verkligen guld värt när man har en liten tös som vi:) Jag har ju tänkt redan från start när vi fick joline att inte en dag får gå i spillo, vi vill följa hennes steg hon tar, hennes utveckling!! Det gör vi oxå varje dag varje sekund. Mycket därför vi inte heller skaffar en liten rackare till. Vi vill ge allt vi har till våran älskade Joline. All kärlek, all tid & trygghet! Självklart förstår jag att man skulle räcka till ett barn till även två eller kanske tre;) men vi är inte där nu, jo ibland är jag det i tankarnas värld. Joline kanske skulle få det bättre, att hela tiden ha någon hos sig. Hon skulle bli den finaste syster man kan önska sig..... Oj nu flög jag iväg i tankarna igen;) Men jag kommer snabbt tillbaka till verkligheten igen. Våran familj är nu TRE och det kommer vi nog vara kanske alltid eller lite längre:) vi lever i nuet och har det helt underbart tillsammans. Men idag saknar vi våran bästa då han jobbar till kvällen:( men joline och jag pyser nog in till stan en sväng och går till trädgårdsföreningen för lite lek:) kanske en glass oxå:) ha en toppen 1 maj. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0