Solen skiner!

Vi går hela tiden mot ljusare tider och det är bara helt underbar! Just nu är jag i stugan och har det bra. Ikväll går jag på ett nattpass av två:) inatt har joline och jag haft nattgäster som bestod av mamma & Ronja. Det är så bra när det kommer folk å sover med oss när pappa Danne jobbar;) är ju så rackarns mörkrädd. Fast jag tror att det kommer att gå bra. Jag är ju inte alls lika mörkrädd sen jag började jobba natt. Så vad står på schemat? Jo idag blir det lugnt å skönt bara för att orka jobba;) imorrn väntar utvecklingssamtal för Joline och det ska bli så spännande för det är det första som vi har på Trilobiten:) helgen har vi oxå fullt upp. Då min underbara syster dotter/ jollis kusin kommer och ska sova hos oss..mys pys. Mor och far hennes ska ju åka till Tyskland för att bunkra upp till bröllop:) Åhh herregud snart är bröllopet!! Bara 1,5 månad kvar typ!! Det kommer bli så fint<3 nä resa lite på sig nu då! Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0