Helg!

Nu har jag precis gosat ner mig under täcket. Ensam ligger jag här då Danne redan är på jobbet och Joline sover hos sin mormor och morfar. Det blir så dumt när jag jobbar natt för då slutar jag kl 7 och Danne börjar innan 7 vissa dagar. Så det betyder ju att joline skulle få vara själv hemma i typ en timma vilket inte går, jo det skulle säkert gå då hon sover;) men så funkar det ju inte riktigt. Nu är det ju inte jämt utan två nätter var tredje vecka:) Men som tur så har vi ju folk som hjälper oss. Ronja har ställt upp otroligt mycket så jag blir lite nervös nu när hon slutar skolan, man vet ju inte vart hon tar vägen. Vill ju inte att hon ska åka nån stans inte just för barnvaktens skull utan för att jag inte tycker om när mina syskon är långt borta. Sen har vi ju självklart fått mycket hjälp av Towe (Calle) och även Fanny & Emmy ställer upp ibland när det krisar:) så visst har vi underbara syskon Danne och jag<3 Vi älskar er till tusen ALLIHOPA bara så ni vet det! Nä försöka sova efter en rätt så tung natt då jag började jobbet med lite huvudvärk som ledde vidare till migrän. Men en mega snäll mamma som man har kom som ett skott Straxt efter tolv inatt med migrän tabletter:) så känner mig allt lite tjock i skallen idag, har faktiskt varit lite skonad från migrän nu ett tag så vi får hoppas att det va tillfälligt. Men det kan ju bero på mycket då det har funnits mycket att tänka på på sista tiden, men vad vore livet utan tankar? Rätt så skönt kanske;) nä Godnatt världen. När jag vaknar ska jag få hem min lilla tös sen så vill jag nog ta tag i målningen av korgmöbeln till stugan:) puss på er!! Får se om jag lyckas lägga upp en bild som jag fick igår kväll, mamma hade krusat håret på Joline som va mycket stolt att hennes korta tunna hår kunde få ett lyft;) mammas docka, håret är något som är så viktigt för henne tänk om det kunde växa lite snabbare:)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, vad söt hon är... Ska dom ha dr krusat när dom är tärner eller... :) Alice lär nog inte sitta still dock...



Jag som tjatar på Ronja att hon ska åka iväg efter skolan... Inte för jag vill men vet hur roligt o behövligt det är att slå sig fri o ge sig ensam ut i vuxenvärlden. Kul att du börjat blogga igen... Jag hinner typ inte... Puss

2012-05-05 @ 08:35:35
URL: http://karlochcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0