Godmorgon gott folk!

Nu har jag legat å dragit mig en stund. Jag blev överlycklig när jag pratade med Danne då han sa till mig att han ville sova i stugan inatt:) det blir alltså första natten då vi inte har varit färdiga med sovrummet innan men det sista får bli gjort nu i eftermiddag. Jag ringde till Benke direkt (extra pappa) och frågade om vi inte kunde åka till Ikea och köpa säng. Klart vi kunde det:) så nu väntar jag på att Benke och Joline ska komma så vi kan åka å köpa säng:) Jippi!!! Ska bli spännande att sova första natten det har både Joline och jag sett fram emot:) hoppas bara att Benke får med sig Joline för hon skulle visst ha picknic med Ronja som hade varit ute igår och inte vaknat än, men hon får väl åka tillbaka dit en sväng sen:) nä upp å hoppa å göra sig redo!! Snart slutar min älskling jobbet oxå<3 puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0