Försöka sig på lite sömn....

Men det går inte. Det är det här som är nackdelen att jobba natt för jag blir liksom lite piggare på natten om man säger så;) men tror nog att jag lyckas somna snart kanske. Ligger å tänker lite. Hmm midsommar!! Jo för att det är faktiskt snart midsommar och vad ska man hitta på då är den stora frågan? Jag brukar inte planera det så mycket i förväg men kan ju inte hjälpa när det kommer i mina tankar;) förra året var vi med Dannes familj ute i Grebo men så blir det nog inte i år. Frågan är om man skulle vara ute i stugan kanske:) bjuda dit lite folk och äta gott. Klä en fin midsommarstång, dansa och ha kul. Jo det vore nog nåt. Det tråkiga är ju om det blir tråkigt väder då har vi det tyvärr väldigt trångt i våran lilla stuga;) men finns ju partytält såklart:) nä som sagt tåls att tänka på, om det nu är någon som vill komma ut till oss såklart?!:) skulle nog bli mysigt iaf. Det får ju bli med barn såklart och det skulle ju alltid va kul om det kom några barn oxå så Joline får roligt:) men jag gillar när det är blandad kompott med vuxna och barn. Ja lite fest å alkohol varför inte men det måste ju vara barnvänligt och städat såklart! Nä nu behöver jag inte tänka så mycket mer på det just nu så John Blund kommer till mig. Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0