Bilen kostar!

Våran bil har kostat oss rätt mycket på sista tiden. Först hade vi den inlämnad och betalade par tusen sen efter nån månad kom felet tillbaka, tror ni att verkstan tog på sig det? Nej absolut inte par tusenlappar till och mer där till, jävla skit verkstad Thorens!!! Åk aldrig dit!! Nu har vi haft den inne på en verkstad i borensberg. Han verkar jätte bra & plus i kanten är ju att han är trevlig. Men det va ännu större fel denna gång så tusenlapparna försvann lika fort som lönen kom in. Men nu är det fel igen. Så snart åker vi till borensberg igen. Snart orkar jag inte med fler utgifter:( det är ju nu vi skulle ha det bra! Jag har jobbat massor extra och även Danne för att vi skulle kunna lägga pengar på stugan, typ trädgården med plantering å så... Ja livet blir aldrig som man tänkt sig. Är faktiskt riktigt trött på't just nu. Tur att jag har min Joline och Danne:) för ni gör det ljust! Tänker extra mycket på min lilla Alice som sövs på sjukhuset idag å ska undersökas i magnetröntgen:( men det kommer att gå jätte bra<3 älskar dig så fruktansvärt mycket lilla Alice!! Inatt går jag på första av två jobbnätter. Sen helg! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0