Astrid Lindgrens Värld!!

Ligger här i sängen i stugbyn på Astrid Lindgrens värld. Min lilla söttös ligger här breved och sover så sött. Tyvärr så verkar hon få hosta men vi har bäddat in sängen med handduk och öppnar fönster för hostan leder alltid till kräks tyvärr:( vi har iaf haft det super bra idag inne i parken, strålande väder förutom en riktigt snabb regnskur! Vi har kollat på bra teater och ungarna har lekt för fullt:) ja så mycket bättre kan man inte ha det just nu. Det är det här som är det bästa med att jobba natt för man får så mycket ledig tid. All den lediga tiden vill jag ägna åt min familj<3 roliga äventyr, resor och stugan såklart:) känns tyvärr inte som att jag kommer få förlängt:( chefen har sagt innan att hon ville ha mig kvar men nu kommer folk tillbaka och finns det inga tjänster så finns det inga. Men det känns så jädra tråkigt bara för jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Jag har ingen frånvaro pga vab när jag jobbar natt och som sagt jag får mycket tid för Joline. Sen är jag en nattmänniska. Så lite oro i min mage är det nu kan jag säga. Vad händer om ca 3 månader. Ja jag har ju alltid dagis att luta mig tillbaka på men jag vantrivs ju så fruktansvärt!!! Nä tankar från mig, men nu är det dags att sova så man orkar en dag till inne på parken. Min tå är jädrigt sprucken så det känns lite jobbigt att gå, men va gör det;) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0