Trött Jenny, jo tack;)

Har ju varit en tuff helg, men samtidigt så jädra skoj:) vi har haft möhippa för min kära storasyster!! Jag tror hon uppskattade det mycket och vi hade jätte skoj:) men idag började jag dagen lite skakig när jag vaknade upp på hotellet där vi va! Men efter lite frukost stod jag hyfsat stadigt!! Men nu är jag tyvärr lite trött, och det jobbiga är ju att jag ska jobba natt:( men det ska nog gå bra får ju sova imorrn;) sitter just nu å tänker å funderar.. Ja på midsommar. Danne å jag har pratat om att dra ihop nåt i stugan:) En härlig midsommar med god mat, lek, dans och nubbe för den som tål;) blir kanske en liten blandad kompott av folk med och utan barn. Så vi snackar inte brakfest men ändå en skoj tillställning med lagom mängd alkohol för den som vill liksom:) vi fixar lite partytält tänkte vi. Tror att det kan bli riktigt skoj och blir det några så tänkte jag att vi fixar vår egna midsommar stång.. Plockar blommor ihop, klär och dansar!!! Börjar med en härlig midsommarlunch och slutar med mumsigt grillat:) kan bli bra!!! Ska spåna vidare å så får vi se om nån kommer oxå;) nä puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0