Happy Brithday to meeee!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag!!!! Haft en bra dag så här långt. Började med en lång sovmorgon eftersom jag jobbade inatt:) Hämtade Jollis på dagis och vi blev utbjudna till moder på grillad hamburgare och till efterrätt jordgubbar med glass:) sicken tur att man jobbade så man blir så fint uppvaktad:) Jätte bra presenter har jag fått oxå av mammi och familj fick jag en hushållsassistent med massa härliga funktioner:) så nu kan jag göra strawberry daiquiri i sommar:) mumma mumma!! Cissi kom precis och gav mig en tärn makeup tillsammans med mormor. Tusen tack. Joline hade oxå shoppat loss massa fina presenter med sin mormor. Massa söta porslinsgrodor som jag ska ha i stugan:) Tack alla ni som har tänkt på mig idag det värmer i mitt hjärta<3 Nu blir det lite mys till innan jobb! Bilder är det ont om då det inte funkar att blogga från mobilen och va gör det för det funkar ju sällan att lägga ut bilder ändå;) trött på`t. Hoppas det funkar att blogga från mobilen snart för det är pga den som jag håller bloggen flytande:) nä puss på er och ha en bra kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0