Gosigt värre:)

Ner bäddad bland massa gosiga täcken ligger Ronja, Joline och jag i stugan:) vi hade inte riktigt tänkt att sova här men så blev det;). Eftermiddagen började som sagt med dagis fest. Joline blev överlycklig när hon fick se att morbror Mattis kom med picknick korgen:) mys pys på härlig filt med god fika efter barnens sånguppvisning<3 Efter detta hämtade Joline och jag Ronja i Åtvid sen plockade vi även upp mammi/mormor och drog till stugan. Väl där klippte Ronja gräset och jag häcken. Ronja provade även luftgeväret så vi skulle sova säkert inatt;) Imorrn blir det att börja skrapa väggar så vi kan måla!! Hoppas att väder och vind är med oss:) Vi satt en stund för att få ihop en pall som jag köpte idag!! Blev mysigt tyckye jag nog med lite ljus å blomma på:). Mycket roligare att pyssla här ute än hemma för där har vi så stilrent! Här är det mys på hög nivå;) Dagarna går så rackarns fort imorrn är det dags för första jobb natten av 4 denna vecka. Nä nu blir det sova!! Godnatt & puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0