En underbar kväll:)

Ja det blev en underbar kväll i stugan för oss tre idag:) på eftermiddan när Danne hade slutat så blev det att fixa lite grejer till stugan. Ut kommer Danne & Joline från Jula med ett två manna tält!! Mamma mamma här ska pappa å jag bo i sommar!!! Ropar en glad Joline. Ha så kul säger jag med ett leende och hoppas att jag slipper;) väl ute i stugan åkte lite gardiner upp och hyllor. Fixade lite till inne på dasset:) blir fint!! Man har ju lite svårt för dass men är det fint och luktar gott så går det an. Imorrn blir det att köpa färg till gäst stugan för den är riktigt ful den som är!! Om ni undrar varför vi lägger så mycket pengar på en stuga vi hyr kan ni sluta undra nu;) ägarna betalar vi gör jobbet:) vill ju ha det fint liksom:) idag har vi även köpt diskho och blandare till köket!! Kommer bli as bra!! Åhhhh vill ha så mycket mer tid än vad vi har. Men det är mycket jobb nu. Jag bara njuter av varje sekund jag har med Joline nu innan jag går på mina fyra jobbnätter. Veckan innan sov jag inte med Joline på fyra nätter:( två nätter va hon hos mammi, en natt själv med Danne och en natt hos sin g-mormor/morfar Solley & Sten. Joline verkar ju inte lida dock då hon älskar att sova borta. Eller hon har inte sovit hos så många det är hos mamma, Sollery & Cissi som hon har sovit. Och det är även dom hon själv frågar oss om hon får sova hos för hon älskar det verkligen. Så vi är mycket tacksamma för den hjälp vi får. Svar till Sollery från förra inlägget: Joline blev verkligen jätte glad när hon fick höra att hon kunde sova hos er!! Hon frågar ofta om hon får åka till er! Så ni är populära hos lilla fröken kan jag säga:) så som svar så tyckte Joline att det va kul att hon fick komma och gör det gärna snart igen:) Det känns skönt att man vet att hon har några ställen som hon har det bra hos:) för det kör ju tyvärr ihop sig lite för oss ibland när jag jobbar natt. Nu ska jag försöka sova!! En dag imorrn med sommaravslutning på Jolines dagis. Joline är jätte spänd:) klänning har hon lagt fram oxå:) nä Godnatt och puss på er!!


Kommentarer
Postat av: mammanette

Vad mysigt det blir överallt hoppas jag kan sova hos er snart. Finast på bild är iallafall Dannes "foppa" ha ha. Han åkte dit till slut. Kram

2012-06-12 @ 08:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0