Dålig uppdatering!

Sjukt dålig uppdatering jag vet. Men det har varit sjukt mycket dom sista dagarna. Studenten å dess förberedelse, utgång med hotellnatt with My love. Sen lite jobb nätter på det;) men jag har överlevt trots för lite sömn. Nu går vi mot ny vecka och jag tänkte att ni senare skulle få uppdatering av Dannes och min kväll. Buffén som jag gjorde till Ronjas student! Nu slappar vi hemma efter lite eftermiddags shopping på ikano. Fick med oss en hel hög hem både Jollis å jag;) Åt mat på Jolines älsklings ställe Ikea såklart med oss va vi i lilla familj, Cissi, Alice, Ronja & Hägge. Söndags mys på hög nivå:) nä vi kanske hörs senare. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0