Blond eller brunett? Löshår eller ej?!

Det är den stora frågan eller mina två frågor;) jag brukar ju alltid göra mig ljus på sommaren och sen blir det mörkt på vintern. Denna gång har jag haft lite för röda inslag så det verkar ta tid att få till den färg jag önskar.,. Hmm men jag fortsätter en liten stund till bara det blir bra till bröllopet:) sen kommer ju nästa fundering Löshår eller ej? Det brukar jag oxå sätta i varje sommar och trivs mycket bra i det:) så mycket enklare att sköta, upp i en snabb tofs men ändå snyggt;) platta, locka allt vad man vill å det blir bra:) nä jag köper nog Löshår men först måste jag få till färgen. Ja i värsta fall får jag väl gå till frisören:) men tycker om att hålla på själv!! Ska komma bild på mig från förra året med Löshår men det brukar ju inte gå så bra att sätta in bilder så vi får se;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0