Sovtajm:)

Nu har jag krupit ner under täcket efter en jobbnatt! Detta jobb passar mig så perfekt då det inte finns nåt skönare än att sova på dagen;) Joline är och sover hos moster Ronja och dom ringde mig igår kväll och sa att jag kunde sova ut för Joline ville leka med Ronja:) vad skulle jag göra utan min Ronja hon ställer alltid upp på oss och hon tar mer än gärna Joline<3 inte bara när vi behöver barnvakt utan hon kan ringa och fråga om hon får ha Joline osv. Och det uppskattas ju av föräldrarna men inte allra minst av Joline själv som älskar att vara med sin moster. Självklart älskar hon att vara med alla sina mostrar, fastrar, morbror & farbror. Så istället för att ligga här och blogga så ska jag väl ta den tiden Ronja ger mig nu och sova:) ha en bra dag alla och jag lovar er att solen kommer att skina bara för att jag sover;) puss på er! Ps: under kommer en stolt Joline när hon köpt armband till Ronja på afroshoppen! Hennes kommentar när vi kommer ut- mamma visst fanns det många fina armband? Fast idag köper vi till Ronja mamma för annars kostar det för mycket, så kan vi köpa till mig nästa gång. Det blir väl bra mamma?! Så dom som säger att det är fel med bortskämda ungar har superfel för skämmer man bara bort dom på rätt sätt så är det inga beskymmer;) min dotter har aldrig skrikit efter nåt i affären och hon frågar alltid om saker och ting är för dyrt eller vad det kostar. Skönt att man har lyckas med det i uppfostran:) å jag hoppas att vi lyckas med mer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0