Soffhäng!

Både Joline och jag är lite sega. Detta väder snor liksom kraften. Jag vill ha sommar sommar sommar!! Vi närmar oss knappt 20 grader vad är detta egentligen?? Men kan väl inte göra så mycket åt det tyvärr:(. Idag så har iaf Joline och jag varit iväg på barnkalas till ett syskonpar från Jolines dagis. Jätte trevligt och barnet lekte så bra med varandra:). Det va vi från "midsommargänget" som var där. Är trevligt när både föräldrar och barn fungerar bra ihop:). Danne jobbar för fullt. Men imorrn är hans sista dag innan 4 veckor semester. Själv går man på natt 1 av 6 härliga nätter. Så en natt ledig nästa vecka. Men det går, har ju semester att se fram emot sen:) då hoppas jag att vädret blir lite bättre. Och jag hoppas att Joline, Danne & Fegge får bra väder nu på tis-tors när dom åker iväg till High chaparall. Nä tillbaka till Barbie filmen;) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0