Sagosamling:)

Det finns ju inget bättre än att samla sagosamlingar och filmsamlingar. Då menar jag ju inte till mig själv utan till Joline. Är liksom kul att ha:) visst filmer kanske inte håller i all evighet men böcker gör ju det med viss försiktighet:) Den finaste bok samling Joline har är Astrid Lindgrens Tjockböcker fint inbundna:) den samlingen får hon en bok varje gång hon fyller och varje jul av min farmor och farfar:) hon har sex stycken så det är en jädra massa kvar! Det är en typisk samling som sen senare kan gå i arv till hennes barn:). Astrid Lundgren ligger både mig & Joline varmt om hjärtat även Danne har svårt att låta bli när filmerna kommer på;) så där har vi även filmsamlingen såklart som vi fick av Cissi och Kalle redan när Joline låg i magen;). Självklart så har vi ljudböckerna oxå som vi troget köpte i typ expressen varje vecka Jolines första sommar:) En annan filmsamling som Joline tycker om väldigt mycket är Barbie klassikerna. Jag tycker faktiskt oxå att dom är bra:) Och sen får man ju inte glömma dom underbara Disney klassikerna som Cissi & Kalle har samlat på till Joline dock är det typ 50-55 filmer i den klassikerna men Joline har väl 30 ungefär så vi är på G!! Vi är bortskämda när det gäller samlingar av vår underbara släkt:) En samling som jag tyckte mycket om som liten va Kulla Gulla , måste kolla om den går att få tag i för den kommer nog Joline gilla om några år:) nä nog om detta? Har ni några samlingar som är värt att samla på?:) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0