Ny dag!!

Vädret idag är ju ingen höjdare men orkar inte ens bli sur över det;) sommaren iår är en katastrof inte ens våren har ju varit nåt att ha! Fy vale. Tur att vi åker till Turkiet i början av oktober. Där hoppas jag att solen skiner iaf så inte hösten blir så lång:) semester om två veckor då skulle man väl kunna få lite sol? Blir att sitta ner med hjärtat mitt och planera hur länge & när vi beger oss till det kära götet:) älskar den staden blir så lugn där. Skulle tänka mig att flytta dit men skulle aldrig kunna lämna min familj & släkt här hemma skulle sakna dom på tok för mycket! Ja så vad gör man när vädret är så piss? Joline å jag har suttit en stund nu i hennes rum å gjort halsband & armband:) mys pys! Är ju lite trött då jag inte somnade förrän kl 6 imorse och sen vid typ 8-9 så klippte fastighetsskötarna buskarna utanför så jag höll på att bli tokig:( planen va ju att åka å röjja i stugan när Danne slutar. Vädret ler ju inte åt oss som sagt. Men vi har ju sköna soffor, spel och mysiga filtar i stugan så det kan nog bli att åka dit ändå:) nä nu ska jag ta tag i köket:) ha en bra dag! Puss på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0