Nedräkningen kan äntligen börja!

Kom precis hem efter min femte jobbnatt. En natt kvar sen tre veckor semester:). Om jag längtar!! Det ska bli riktigt gött. Vi startar med att styra bilen direkt till Götet och hur länge vi blir kvar är ännu inte bestämt. Sen resten av tiden blir stugan och lite små äventyr här i trakterna:). Nu ska jag försöka sova lite, kröp precis ner här inne i Jollans mys hörna. Joline sover med Danne så jag får sova ut ordentligt. När jag kom hem nu så blev jag så varm i kroppen när Danne och Jollan ligger hand i hand. Far och Dotter kärlek. TRYGGHET! Det är det som är det svåra när Joline sover utan oss för hon är så fruktansvärt handberoende när hon är trött/sover. -Jag vill mysa med handen mamma. Det har hon verkligen gjort sen hon va bebis. Händer är det bästa den fröken vet. Kommer ihåg när Mattis träffade en tjej en stund. Jag frågade Joline typ vad hon tyckte om henne å så. Joline svarar- jag tycker om hennes händer;) gosvänliga helt enkelt! Gosar Joline med dina händer då är du klart GODKÄND!! Det är du såklart annars oxå;) nä sovtajm så jag hinner få några timmar med familjen innan det är dags för kneg igen. Blir kanske en tur till v-stad om familjen Skårman är hemma. Vill ju träffa dom såklart men vi fick även höra att Alice hade fått en stor studtsmatta igår och den måste ju testas av Jollan:) även Danne va sugen;). Sen kan det va lite trevligt att träffas lite. Under semester veckorna träffas man typ inte för antingen är vi nån stans eller Fam Skårman i Gräbesta;). Å med det säger jag Godnatt<3 puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0