Hjälp jag ser ut som en ananas!!

Äntligen är du här älskade semester:) kröp precis ner under täcket efter min sjätte jobbnatt denna vecka. Har varit tungt men ändå gått bra för att Danne verkligen har gett mig den sömnen jag behövt:). Det får bli att börja min semester med att göra något åt mitt hår som ser ut som en riktigt mogen ananas. Japp jag har klantat mig stort. Jag gjorde en sak som jag vet att man inte kan. Hade köpt lite ny sling färg som jag tänkte slänga i. Ena barnet "tonåring" på jobbet fick ju syn på den såklart;) hon ville verkligen ha lite slingor. Så jag tänkte varför inte liksom. Kontaktade målsman för att se så det va OK! Vilket det absolut va. Så jag gjorde några få slingor i hennes överhår å så tänkte jag Ähh va fasen i med resten i mitt bara, den värsta utväxten liksom. Tjena säger jag bara, skulle inte slängt i det så. Det bara skriker gul/ orange om mig:( kan verkligen inte gå ut så! Fort iväg till Maxi efter jobbet och har där köpt lite nytt. Går det inte få bort de hemska nyanserna så får jag väl färga det mörkt men tycker ju inte om att va mörk på sommaren ju:( Så håll tummarna för mig:) Ska ju till Götet imorrn så det är tajt om tid!! Så det är väl lika bra att sova nu. Puss på er/ ananasen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0