Hejsan hoppsan!

Här går man in varje dag på bloggen och tänker att nu ska den funka men icke sa nicke. Säger till Danne att jag inte vet vad felet är. Han tar mobilen i nån minut å så vips funka det;) ja jag å tekniken hör inte riktigt ihop. Så vad har hänt sen sist? Oj mycket mycket! Ja först firade vi en helt underbar midsommar i våran stuga med mammor, pappor och barn. Toppen bra och barnen hade hur kul som helst då de kände varandra eftersom dom alla går på samma dagis:) förutom Alice men hon är ju inte blyg:). Mycket av tiden har vi tillbringat i stugan för det är där vi trivs som bäst. Sen får man ju inte glömma att min fina syster har blivit fru Skårman. Har aldrig varit på ett så sjukt vackert och kul bröllop. Vi tärnor blev bjudna av bruden på hotell natten till bröllopet. Make up artister och frisörer kom till hotellet och gjorde oss vackra. Kvällen innan bröllopet va vi systrar med våra respektiva på afrodite och åt och skålade från den högsta ballkongen på hotellet (vårat rum). Helt underbar helg från början till slut. Man ville verkligen inte att festen skulle ta slut:) Sen har tiden gått, vi har lekt med kompisar (läs Joline) fast även jag å Danne med dess föräldrar. Varit å badat i plastis å lekt. Idag ringde Veronica mamma till Jolines Dagis bästis å bjöd Joline å mig på krubb. Super gott och trevligt. Skönt att slippa laga mat när man jobbat natt oxå;) kidsen leker super bra mycket skratt å lite gråt precis som det ska vara:) Joline njuter av sin semester från dagis och Danne och jag jobbar om vartannat för att få dagarna att gå ihop innan semestern. Danne går på semester v29 då åker han, joline & fegge iväg till High chaparall (stavning). Där bor dom i stuga å har det bra:) en annan jobbar arslet av sig då;) men sen v30 då drar jag på semester oxå. Blir kanske Götet direkt vi får se. Men sen blir det mycket tid i stugan:) men lite dags utflykter ska vi nog hinna med! Joline vill titta på slott har hon sagt så det får det bli:) så är ni sugna på att titta på slott, följ med vet ja;) nä nu blir det lite film för trött är jag då ej! Vad händer imorrn? Den som Lever får se:) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0