Hallojsan!

Tänkte väl att jag skulle titta in här en sväng innan det är dags att sova. Idag har dagen rullat på:) va mega trött imorse men mitt jobb gillar jag så gick bra att gå upp trots bara två timmar sömn. Det va en bra jobbdag med trevliga kollegor:) sen efter jobbet hämtade jag upp lillebror och vi satt i Tallboda och snacka skit med Ronja tills jag slocknade en liten stund i soffan. Joline skulle inte komma hem förrän sex tiden så Ronja och jag passade på att åka till ikano å shoppa lite. Det va Ronja som skulle shoppa å inte jag men när hon å jag går själva så slutar det alltid med fulla påsar;) lite fina kläder till Lillsnuttan och lite mer rea kläder till mig:) men nu får ni inte tro att Danne inte får nåt:) han har allt shoppat han oxå en ny sommar garderob. Så nu väntar vi bara på sommaren och kommer den tillslut så är den snart över igen:( skit sommar rent ut sagt. Men nog om det. Hittade även presenter till födelsedagsbarnen som vi ska till imorrn. Så får hoppas att det blir bra:). Ja så imorrn väntas barnkalas för mig och Joline. Kompisar från dagisu. Danne jobbar helgen sen tar han semester:) Åhhh jag vill oxå ha semester nu. Men en veckas kneg sen är det min tur:) tog inte så jätte lång semester dock 2,5 vecka. Kände att jag ville spara lite på dagarna oxå. Vi ska ju till Turkiet i oktober:) tror ni jag längtar. Toppen gänget vi åker med är min familj. Mamma, Benke, Mattis, Ronja, Hägge, Cissi, Kalle, Alice å sen vi tre. Gud vi kommer ha så underbart kul! För det går inte ha nåt annat med dessa underbara människor. Nä lite sömn nu kanske. Funderar på att sova med Jollis i stugan imorrn. Mys mys<3 Godnatt gott folk & puss på er! Slänger väl in en bild på min super snygga broder som bytte stil lite snabbt från den coola killen till den töntiga muppen;) som tur va så bytte han tillbaka till sin normala stil sen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0