Godmorgon världen!

Godmorgon säger jag med huvudvärk från helvetet. Tycker det är tråkigt när man klagar på sina bloggar om värk å krämpor men idag är jag trött på att ha så jädra ont i skallen:( har ofta ont så det är jag van vid å tänker inte alltid på det men dom senaste dagarna har det varit jobbig värk. Men nog om det. Inatt går jag på kneg igen och när jag går av kl 07.00 på söndag har jag SEMESTER :) jippi!!! Gud vad jag längtar. Två som jag oxå längtar efter har det bra på High chaparall:) har fått lite fina bilder på mina fina cowboys! Så söta. Men återigen, jag vill så gärna va med dom och uppleva allt. High chaparall är en nöjespark som jag själv aldrig har varit på. Älskar ju nöjesparker som ni kanske vet;). Nä här ligger jag i sängen å slappar, tänker faktiskt inte göra något möjligtvis dra på en rulle å slappa ännu mer;) för jag vet vad jag gör dom kommande dagarna och det är inte å slappa så det gäller att passa på:). Ha en bra dag alla ni där ute. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0