En pyssel & mys dag hemma!

Ja det är vad Joline och jag har haft idag. Vi började med en lång och härlig sov morgon:) Joline va inte alls sugen på frukost idag som många andra dagar. Jag satte på en tvätt undertiden Joline valde en film hon ville se. Idag blev det Sandybell & lilla sköjungfrun. Men efter en stund kom vi på den braiga iden att möblera om i Jolines rum IGEN!!! Tro mig det har hänt några gånger;) igår va Danne & Joline iväg med några leksaker men upp ur förrådet kommer ju såklart en gunghäst! Ner med nåt & så upp med nåt annat;) Möbleringen tog allt några timmar undertiden stod god kyckling i ugnen:) det behövde vi efter det slitet för ett tag stod alla möbler på mitten av rummet och jag hade inte en aning hur vi skulle få det bra, skam den som ger sig och nu är det riktigt fint:) ser inte så rörigt ut tycker jag för leksaker det har hon kan jag meddela;) Nu på kvällen har vi även tejpat upp massa bilder vi skrivit ut på Jolines vänner, henne själv och en del nära & kära. Alla bilder klär hennes säng så fint nu:) ja vad har vi gjort mer! Jo just det Joline ropade in mig på rummet och där satt hon med alla piprensare - mamma kan vi inte göra en kanin? Jo klart vi kan det å så tänker jag lite snabbt.. Hmm hur fasiken ska jag få till detta, men gick bra. Joline är nöjd iaf och det är huvudsaken:) själv är jag lite osäker på vad det är för något;) kvällen bjöd på lite solsken, så när vi väntade hem herrn i huset passade vi på att gå ut i parken å leka lite:) sen blev det en sen middag TACOS!! Även Ronja & Hägge var förbi å krubba lite med oss! Nä nu ska jag väl försöka sova så jag orkar med morgondagen:) blir att åka till stugan å sova där en natt iaf:) Godnatt & puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0