Egentid!

Här ligger jag själv i den stora sängen och kan inte sova. Mina två hjärtan är iväg på äventyr medan jag är hemma och jobbar. Gick av imorse (tisdag) men går på onsdag (idag) kväll igen och kör 4 nätter. Så idag när jag kom hem så va lilla tjejen tok vaken och riktigt spänd på vad dom kommande dagarna har att bjuda på. Åh mamma jag är så förvös (nervös enligt Jollan). Efter att jag packat ordning Jolines väska låg vi och kollade på lite barn tv. Jag somnade dock efter en stund. Vet att jag sa hejdå men vet inte riktigt när dom åkte. Sen somnade jag som en stock och sov riktigt länge kan jag säga. Vaknade med huvudvärk och jobbig känsla i magen. EGENTID!!! Det ska visst va nåt skönt har jag hört;) men jag tycker verkligen inte det. Jag vill inte ha egentid för min tid vill jag dela med dom jag älskar. Men Danne uppdaterade med bilder och dom ser ut att ha det jätte bra:) men jag önskar av hela mitt hjärta att jag fick vara med.

När jag vaknade till fixade jag ordning Jolines gamla vagn som ska upp på försäljning. Se om jag lyckas få upp nån bild på vagnen.

En Brio Spin 2010 röd med svart chassi. Spin är en stabil och smidig sittvagn och passar alla. Går att ha i sittläge eller nästan fullt liggläge. Liten och smidig att fälla ihop. Rymlig sufflett som skyddar. Smuts och vattenavstötande textil & reflex runt hela varukorgen under vagnen. En otroligt bra vagn med sina svänghjul fram (som går att låsa). Den kostar ca 2500 kr på babyproffsen där vi köpte den och vi tänker oss 1200 kr då den är jätte fin. Hojta till om någon är sugen.

Nog om vagnen:). Efter lite fix blev det krubb på Ikea med mamma, Benke, Ingalill och Klasse. Kvällen har jag tillbringat i v-stad med massa bus med Alice. Inte så ofta jag får tid med bara henne så det kändes härligt. När hon somnat satte Kalle på en film men han blev rätt trött på Cissi å mig som ville prata om lite allt möjligt under tiden. Klockan närmade sig ett hugget å det va dags att bege sig hem. Så nu ligger jag här å kan inte somna. Men gör inte så mycket för imorrn får bli en slappdag eftersom jag går på natt 1 av 4. Familjen kommer hem på torsdag igen men då pyser dom nog till stugan direkt. Men då får jag ju träffa dom på eftermiddagarna iaf. Nästa vecka går även jag på semester och det längtar jag till som aldrig förr:) Godnatt gott folk känner en liten trötthet nu så gäller att passa på;) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0