Stugan hjälper oss in i vårt nya liv:)

Sitter just nu i solen och har det oförskämt bra:) Jag kanske inte har sagt innan att vi har fått tag i en mysig liten stuga Straxt utanför Berg som vi hyr. Trots att vi bara åker lite över en mil hemifrån så släpper allt. All oro, magvärk och alla dumma tankar som snurrar runt i mitt lilla huvud;) Joline älskar att leka här ute och håller på i timmar med allt möjligt:) hon har ju såklart fått en liten lekstuga som hon älskar oxå. Vi tre kommer ha den bästa sommaren! Och jag hoppas självklart att det är många som vill komma å hälsa på oss över en grillning eller fika:) vi har allt en liten gäststuga oxå ifall man får sovgäster:) den är lite å fixa i just nu men det tar vi snart!! Just nu sitter jag och tittar på min älskling som sätter ihop en tv antenn. Så duktig så. Joline åkte precis härifrån då Ronja kom och hämtade henne för en natt i husvagnen med henne, mormor & morfar:) hon älskar husvagns livet, tur att mamma å dom har säsongs plats bara par mil ifrån våran stuga.... Nä nu väntar vi in Cissi, Kalle & Alice då Kalle ska ge Danne ett handtag uppe på taket;) tack för mig. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0