Länge sen sist....

Det var verkligen länge sen jag var här... Har inte riktigt haft tid att sätta mig ner och skriva. Har faktiskt inte heller haft behovet. Jag är ju en skrivande människa. Allt jag känner, tycker och tänker faller ner i ord och det är i mina ord jag uttrycker mig hur illa jag än stavar, formulerar och skriver;). jag kanske gör en del glada men tyvärr även ledsna:( jag är en "plump" person som ibland öppnar munnen och tycker till innan jag har tänkt. Vilket gör att det mer än ofta blir missförstånd och problem. Men sån är jag och jag har jobbat på det och gör det fortfarande. Men ibland vill jag säga så mycket, få fram allt på samma gång att jag helt enkelt plockar fram det i fel ordning och kanske ändå i slutet glömmer det som var viktigt. Ja ja!! Men hallå ett år sen jag skrev här, ja ett år å lite till;) men nu känner jag att det är dags att skriva av sig lite:) hur länge jag kommer att göra det återstår att se;) Så just nu då? Jo tack livet rullar på det är jävligt mycket uppförsbacke i kraftig motvind med både det ena och det andra som sätter käppar i hjulet för att man ska kunna vara lycklig fullt ut!! Men det är oxå medvind i en lång härlig nedförsbacke:) livet ler åt mig med mina två bästa. Min Danne och min Joline. Vi tre är dom tre bästa tillsammans och så kommer det alltid att vara. Det är jag helt bombis på;). Men annars: jobbet går bra, jag trivs hur jädra bra som helst:) ja just det, va ju ett tag sen sist så jag har ju faktiskt nytt jobb för er som inte vet! Nu knegar jag på natten och det passar mig helt perfekt då jag hatar att gå upp på morgonen och älskar att få mycket gjort på natten:). Men Tillbaka till familjen, Joline våran älskade lilla tös växer så det knakar!! Herregud snart är hon fyra år... Eller ja i november iaf, men tiden går ju så himla fort. Hon är den bästa unge man kan önska sig och hon gör verkligen min dag med sina härliga kommentarer och fantasier:) Danne är ju oxå en som gör min dag. Han och jag har fortfarande lika starkt band till varandra och ju mer motgångar vi möter under vägens gång blir vi bara starkare och starkare ( men våran kärlek till varandra har aldrig någonsin satts på prov). Mitt liv just nu: jag vet vad jag har och jag vet vad jag vill. Så med detta kan jag leva mitt liv tillsammans med dom jag älskar<3 för det är dom som är värda något. Dom som finns där för mig, Danne & Joline. Å därmed tackar jag för mig för denna gång i detta flummiga inlägg. Men det är ju sån jag är gilla det eller ej;) Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0