super fina naglar!!

Idag efter dagis blev det att åka ut en sväng till mamma.
Så skönt när man har hela dagarna:) älskar mitt jobb nu, helt underbart på alla sätt!!

När Ronja väl kom hem visade hon allt som hon köpt till sitt stora intresse "naglar" eller rätt ord är väl egentligen tippar kanske. Massor olika fina färger och motiv.

Jag blev ju självklart sugen, egentligen så skulle jag göra guldtippar till klassfesten.
Men fick syn på dom i rosa/svart zebra...så fina!!

Hon är super duktig!!
Jag blev verkligen jätte nöjd.. nu blev ju inte mina naglar så jätte långa och rätt så runt filade
men det är ett måste inom mitt yrke och tycker absolut att den längden räcker.

Är det någon som är sugen så tar hon bara 150 spänn för att göra tippar i olika fäger, former, längder och motiv, tippar med fransk manikyr. Hon har även diamanter och glitter som dekoration. Det är gelènaglar.

SÅ vill man vara lite extra fin hojta till bara så fixar Ronja det för en mycket billig peng. Som sagt 150 spänn!!

Tyvärr så tyckte jag inte bilden blev så bra, mina fingrar blev röda och tjocka
och färgen syns inte tillräckligt bra. För den rosa är egentligen rätt stark.



Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Mammanette

Lilla gulliga Ronja har blivit så stor o duktig.

Älskar dig till stjärnstopp och ännu längre. Mamma

2011-03-19 @ 03:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0