Lillebror<3




Han ni ser här är min älskade lillebror. En av mina allra bästa

vänner. Han och jag har haft många dagar och nätter tillsammans.

När han var 15 år flyttade han till mig och vi bodde tillsammans tills jag

träffade Danne. Just nu har han precis packat sin väska och flyttat till Sthlm.

Denna pojke har gett mig många oroliga nätter och ibland även dagar:)

Men han har gett mig många glada och helt underbara stunder!!


Det var först i sommar som han släppte oss helt då han tog flyget till cypern och pluggade

som bartender, världens snyggaste och bästa!!

Nu släpper han oss igen och det tycker jag är jätte jobbigt... för nu är han mycket längre bort.

Men till Sthlm hittar jag ju faktiskt:)











ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET<3

DEN BÄSTA BROR MAN KAN ÖNSKA SIG!!

Puss på dig Mattis!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0