Kalas!!

Idag har vi haft kalas här i Johannelund. Första kalaset avklarat:)
som bestod av min släkt.
Mycket trevligt god tårta och Danne fick jätte fina presenter.
Presentkort på Activ Life (1000 kr), surfplatta, tvspel till Kintect (Fighters nåt..) och en Lyle & Scott t-shirt.



  

 


En limetårta & pärontårta bjöds det på!!

Annars idag så har vi jobbat och Jollis har varit på dagis.
Jollan har sovit utan blöja i två nätter nu och idag har hon bara kissat på pottan, så
skönt när det funkar igen, vände ju där ett tag men nu är vi tillbaka igen:)

Ikväll är Danne och jag barnfria, Jollis ville sova hos sin mormor och
det gick ju självklart jätte bra. Skönt jag jobbar tidigt och Danne har lite att göra.

Snart är det dags för klassfest. På fredag smäller det!!
Ska bli så jäkla spännande, men jag vet inte vad jag ska ha på mig.
Sofie och jag funderar på att gå nakna, kan ju inte bli bättre;))
Så på fredag åker jag till björs direkt efter jobbet, startar festen med att fixa iordning mig hemma
hos min bästa Sofie:) sen drar vi vidare till Åtvid för förfest och sen kommer klassfesten.
Tillbaka till björs på natten för att slagga hos Sofie.. så jäkla mysigt.
Känns ju verkligen som högstadiet då, vi sov ju jäkligt ofta hos varandra:)

Nä nu blir det att städa lite, sen mys framför tv:n innan sängen kallar!!



Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0