Härlig fredag...

Började med en mysig torsdag!!

Igår jobbade jag på bästa jobbet, som jag självklart kommer göra nu ett tag:)

Jag slutade ju som alltid vid halv två så då åkte jag direkt hem för att hämta Danne och Jollan
som var hemma. Bilen styrde sedan mot grebo för att hälsa på Dannes mormor.

Mycket trevligt, där bjöds vi på lunch och fika:)

Vi åkte hem vid fem tiden för vi skulle ju på föräldramöte på Jollans dagis, men riktigt så blev det tyvärr inte. Danne och Holme åkte och hämtade Ove och Hampus på Arlanda som hade missat sista tåget när flyget landade. Jag var hemma hos mamma för Jollan skulle vara där när jag skulle på föräldramöte. Men vipps så somnade jag i soffan, mega trött så det blev inget möte för mig.
Men tror nog inte att jag missade så mycket iaf:)

När jag vaknade var Jollan ute på baksidan med Alex och Ronja. Dom stod och grillade:)
Första grillen för iår och det smakade mycket gott!!
Sista måltiden med söta bror oxå som flyttade till Sthlm idag:( fast kul för honom såklart, men trivs ju bäst med att ha mina älskade syskon nära!!


grillmästarinnan Ronja:)


skaplig bra reflex på Jollan:)

Alex och hon är där bakom ljuset!!



Idag blev det en ledig fredag pga mycket sjukdom bland barnen idag.
Så Jollan och jag packade badväskan och mötte upp Cissi och Alice i simhallen på förmiddan.
Dom lekte för fullt...Alice klättrar å klättrar så Cissi va helt slut. Jollan va super modig idag.
Va inte nåt rädd för nåt:)


Badtjejerna!!

    
Min sötaste lilla tjej:)


Det tar tid att föna och kamma:)


Alice ville tvätta håret igen:)

Efter det blev det att åka hem, äta lite och sen deckade vi alla fyra:)

  

Först lite lek och när Kalle kom blev det hockey! 

Klockan slog sju å det var dags att ringa å beställa mat inför kvällen.
Semifinal med Frank vet ni då krävs god mat med trevligt sällskap.
Fam Dahllöf och Skårman förgyllde våran kväll:)
Massor olika rätter med Thaimat dukade vi upp å njöt av!!


Glömde bort att ta bild innan vi börja så ni får se

en halväten buffè:)


Alice högg tag i vårrullarna:) mosters ögonsten!!

 



Frank gick vidare till final, toppen. Nästa vecka har jag klassfest dock så då
missar jag finalen:( Men klassfesten blir kul tror jag en del har man ju faktiskt inte
sett på tio år:)

Imorrn är vi bjudna på middag hos farmor och farfar
med kusiner å respektive...hoppas Lotta kommer oxå för Jollan tjatar så mycket efter henne:)
Om du läser Lotta så måste vi komma å hälsa på för Jollan sa att du hade sagt att hon skulle få komma till dig:)

Jollan kan hålla på med andras hår i timmar:)

Nä sova snart kanske..

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: faster lotta

ni är välkomna när ni känner för det. Bara ta oss i kragen o bestämma en dag. Kram på er

2011-03-20 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0