Syskon vad ska man ha det till?

Ja jag älskar mina syskon över allt annat. Så jag förstår precis vad jag ska ha dom till:)
Typ vara barnvakt åt jollan å sånt där..nävars.

Jollan däremot förstår inte varför i hela friden man ska ha syskon:)
Vi är ju rätt så bestämda på att bara ha våran lilla tös Danne och jag.
Men här om dan så tänkte vi att vi iaf skulle fråga Jollan om vad hon tyckte om att ha ett
syskon. Och vi fick svaret:)

Jag frågade Jollan:
Jollan vill du ha en lilla syster eller lillebror?

Jollan svarade:
Nä äckligt!!

Så nu behöver vi inte ha dåligt samvete för att Jollan blir själv.
Hon tycker ju faktiskt att det är äckligt:)
Tro det eller ej men det är inte vi som lärt henne att säga så.
Jag har ju sagt hela tiden att jag vet att Jollan trivs som ensambarn:)


Nä nu får vi se om Benke ringer snart för att hämta oss.
Vi har städat hela lyan idag Jollis och jag.
Man får sån hjälp av henne så då går det fortare:)


Först så dammsugar vi:)


Sen skurar vi:)



Å sen så avslutar vi med lite singstar på wii brädan:)


Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hon är :) men hon kanske ångrar sig om sitt uttalande när ni två blir gamla och gaggiga och måste ta hand om er själv :p syskon är bra att ha :)

2011-01-08 @ 00:32:44
Postat av: Mammanette

Du är så flitig lilla gumman, jag ska lära dig en bra sång: Mamma är lik sin mamma, städar, sopar,fejar och så damma..bla bla jag ska ta reda på hur den går. Kramis

2011-01-08 @ 04:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0