Hej söndag!!

Söndagar är riktigt sköna dagar.
Fast man vill ändå spola tillbaka till lördan igen.
Helg är ju så underbart, men va fasen veckorna går fort:)

Idag så har vi varit hemma hela dan.
Ingen shopping, se där...eller jo nu ljög jag:( blev lite över nätet:)
Lite mer till hemmet..
Har ju tagit bort julen nu å märkte då att jag inte har några bra gardiner till
köket..de förra va så solblekta så vägrar sätta upp dom.
In på Ellos..hittade lite som alltid:)

Ja somsagt julen är ute ur vårt hus, eller ja lägenhet.
Nu är det inte lika mysigt men ni vet stilrent funkar oxå:)

Det finns lite saker som jag eller rättare sagt vi behöver.
Två nya garderober till klädkammaren och en till tvättstugan.
Bänk och skåp till tvättstugan.
Sen inredning till lilla toan.
Sen att duschen ska upp såklart:)

Ja det va väl inte så mycket:)

Nog om vad som behövs...

Jollan å jag har varit ute jätte länge idag.
Jag är helt slut i armarna fick ju skotta fram lekparken igen.
Men ack så roligt vi hade:)
Danne dammsugade upp allt barr från granen sålänge och det va inte lite:)

Nä nu ska jag fixa lite till.
Danne sätter upp grejjer för fullt.

Tjejfest på lördag för böveln måste ju se vårdat ut här hemma.
Men förlåt tjejer om jag inte hinner köpa allt jag vill:)
Ni får ta det som det är!!

Puss på er!!

GLÖM INTE SOLSIDAN IKVÄLL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0