hej hopp

gummi .....

Fasen vad dagar går fort man hinner ju inte med nåt känns det som.
Söndagskvällen spenderades i soffan med solsidan.
Jag älskar det programmet:)
Mattis gjorde oss sällskap oxå:)


Mys med chips, popcorn, gosis å cola:)

På måndagen blev det lugnt inte så värst mycket hade vi för oss om jag minns rätt.
Ronja kom till oss efter skolan, så vi lagade mat å hade det mysigt.

Tisdan fick jag jobb i en hörselklass vilket jag tyckte va väldigt roligt:)
Så där hoppas jag på att hamna fler gånger.
På måndag ska jag jobba med en pojke med lätt utvecklingstörning men väldig kraftig eplesi.
Gör mig lite nervös, har jobbat med barn och ungsomar förut som har det men har
inte varit med om något större anfall. Så vi får hoppas att vi slipper det.
Men okej, vad hände resten av dagen?
Slutade kl ett så vi åkte å fikade lite hos pappa Danne när jag hämtat Jollis på dagis vid två.
Från ica fick vi med oss Carole in till stan, gick en sväng för att hitta regnställ till Jollan.
Hon hade ju växt ur det förra.
Hittade ett tillslut på Liten och fin. Ett rosa/gult didriksson.
Super fint tycker jag, men fasen det är inte billiga grejer det där.
Men ett måste.


Fint va?!


Blev en tunnare mössa med som Jollis va
super söt i:)

Towe kom å mötte upp oss. Så vi tog en runda till mcdonkan.
Jollan blir alltid lika glad när hon får vara med alla fastrar, mostrar, morbror å farbror:)
Ja efter det tänkte vi åka ut å överraska mamma/mormor men hon va inte hemma.
Men Jollis å jag va lite sociala så vi åkte ut till V-stad en sväng innan det va dags att inta sängen.

Inatt har varit en toknatt. Jag är ju sån som hittar på väldigt mycket i sömnen, men inatt gjorde jag
nåt som jag inte gjort förut. Ja som vikarie lägger man ju in sina egna tider som bokare ser.
Jag tyckte det va konstigt att ingen bokade mig idag. Men senare sen gick jag in på mitt
schema, då har jag gått in å gjort om själv på natten.
det stod att jag va tillgänglig mellan 10-10.30 förstår att ingen behövde mig den tiden:)
Men Jollan å jag har haft å göra ändå.
Åt lunch med pappa Danne, sen har vi varit ute i Tallboda.

Men imorrn blir det dagis för Jollan.
Jobb för mig hoppas jag, ska på gyn kontroll oxå..fy å blä vad jag hatar det:(

Här kommer lite bilder på vårat sovrum
som sakta men säkert börjar bli klart:)
  

Men natti nu.

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0