Hej hej!!

Måndag va det här och jag började veckan med en riktig spränghuvudvärk..
Hatar när den tittar fram, vilket den har gjort rätt mycket på sista tiden och även kramper i
magen som spökar..tur att det finns piller som underlättar lite iaf;)

Ja dagarna går å går.
Jollan har varit sjuk länge nu men imorrn ska hon till dagis.
Tur det för hon börjar väl tröttna här hemma. Hon älskar verkligen dagis.
Å jag ska jobba i hörselklass imorn, super kul:)

Så vad har hänt å inte hänt då?!
Nu i helgen så har det varit lite lugnt. Towe förgyllde våran fredagskväll/natt.
Vi lagade god mat å myste, lite plugg hann vi med oxå:)

Sen på lördan skulle jollan å jag vara chafför (stavning?) till Benke som skulle
fira Klasse i Sörping som fyllde 50 år
GRATTIS GRATTIS!!


Tyvärr saknar jag ett program som gör att jag inte kan
vända på bilderna från mobilen:(

Klasses dotter Lina 20 år GRATTIS!!



Men vi blev kvar på festen hela kvällen:)
Mycket trevligt!!

Ja så vad har vi gjort mer..
Shoppat ja självklart har vi hunnit med det:) vad tror ni om mig?!
eh vill inte veta förresten:)

Typ tre eller fyra nya Henri lloid tröjor till Danne, super snygga
Sen har Jollan fått lite påfyllning av lite allt möjligt.
Till mig själv har jag tagit det lilla lugna förutom lite till hemmet..


Jollan är så söt hon älskar sin nya singstar skiva
Disney låtar:)
Hon kommer till mig å frågar om vi ska sjunga Singstar
Prinsessor:)

Våran sötaste!!

Jollis har varit med sina mostrar Ronja & Towe idag å hon kom hem med jätte
fina kläder som hon hade fått:) tusen tack!!
Sen hade visst mamma och Cissi shoppat till Jollis i sthlm i helgen. Får se vad
det är för nåt spännande.

Nä nu ska jag fixa iordning mig lite efter ett långt skönt bad, sen ta en sväng till
Maxi. Blöjor slut å även lite annat. Danne å Jollan borde komma hem snart från
Hampus som fyller idag.


Något som vi blir bjudna på mycket hemma är Jollis
Play Doh mat:) hon har hur mycket som helst till
play doh deg, hon älskar att leka med det:)

MATEN FÄRDIG ROPAR HON:)



Något som spelas mycket här hemma är bandy..
det kan vara med klubbor men men hennes kvast å mopp
går det oxå bra:)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0