upps

Här hade man visst halkat efter lite igen.

Ja det va ju ett tag sen man sa några ord här. Det har la gått tre veckor sisådär.
Vad har vi gjort då??

Jo vi har firat valborg hemma hos Dannes mamma. Mycket trevligt.

Vi har varit i stugan och sen har vi mest varit hemma.

Vi har allt kommit en bit på vägen i våran nya lya. Danne och jag har flyttat in i det nya rummet och Joline har flyttat in i sitt. Jolines rum blir super fint. Nu väntar vi bara på tapeterna:) Det kommer bli ett riktigt fint flickrum.
Vi snackar rosa såklart:) trodde aldrig att jag skulle inreda så mycket i rosa & klä min dotter i rosa som jag gör.
Men hon passar i det, eller Jollis passar i alla färger:)

Ja jag har ingen ro att sitta å skriva känner jag.
Fint väder, gick ut i tunn tröja nu på kvällen och man känner hur sommar värmen kryper på en...Mys:)

Sandra och Martin kämpar på förlossningen. Fick sms av mormor Lena imorse och har inte hört nåt än.
Sista jag hörde va vid 18-19 tiden då hon va öppen 6 cm, men det verkar ta tid. Kom ut nu lilla Alvin:)
Om det blir en Alvin det får vi se, kanske kommer på nåt annat namn, men Alvin är fint tycker jag:)

Nog av mig!! Hej på dig!!!

Jo just det börjar bli nervös att folk inte ska komma på mitt kalas, jag är kanske lite sent ute med mina inbjudningar. Men dom som jag vet kommer är ju roliga så jag nöjjer mig med det:)
Men är ju kul om många kommer:)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag kommer iaf;D

2010-05-19 @ 19:22:52
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0