ombyte förnöjjer!!!!

Eller hur man nu säger:)

Ja idag har det allt varit en super stressig dag.
Har varit hur mycket som helst att göra.

Åkt bil ja det har vi allt gjort denna dag, trots det super fina vädret.

Ledig dag idag, skönt:)

Vi började dagen med att åka ut till Tornby för att kolla om det fanns några bra
skor till Jollis som det kommer in luft i. Typ ballerina skor.


Dagens inköp till Jollans fossingar:)
Sen vart det en fin keps oxå:)


Men först in en sväng på Babyproffsen.
Där skulle vi kolla om det fanns nån ny matstol till Jollan för hon gillar inte sin helt.
Vi har ju en sån som hänger på bordet och hon sitter så långt ner i den.
Men vi får komma på nån lösning så hon kommer upp lite för en ny stol fann vi inte.
Så Sandra och Martin jag tror nog att vi behåller den här ett tag till, tills jag kommer på nåt
annat.

Men vi kom däremot ut med en ny vagn, snacka om impulsköp:)
Jag har gått å tjatat på Danne typ ett halv år att jag ville ha en ny.
Nej nej säger han, den vi har är bra.
Han går in och känner på en vagn som han tyckte va snygg, sen säger han till hon som
jobbar där, ja vi tar den här.
Ja han frågade ju mig självklart om jag tyckte om den.
Men jag trodde väl inte att man skulle få en ny vagn bara så där:)
Så som sagt in för att köpa stol, ut med en ny vagn.
Som jag bara älskar!!

En Brio Spin i röd & orange.
Super bra!!



Så nu tänkte vi sälja iväg våran gamla, har ju knappt haft den i ett år.
Så inget slitet på den kan jag säga.

BVC har vi oxå varit på idag. Gick ju super.
Jollan är lite blyg, började jag med att säga till våran nya barnmorska.
Blyg!! inte då hon pratade på som bara tusan.
Jag hade varit lite nervös för om man skulle få ett godkännt barn eller ej.
MVG. På allt. Hon har tom gått upp i vikt bra, trots alla sjukdomar hela vintern & våren.
Super duper:)

Sen då ut för att byta bil till mormors, hon skulle fixa nya däck.
Vi hann precis lagom till halv fem som vi skulle:)

Sen vidare ut till Tallboda för att byta bil igen till Benkes för att vi skulle köra
släpa och hjälpa Sarah och Jeff med det sista.

Jollan va kvar och lekte med sin morfar.
Ja klockan la iväg må jag säga.

Här sitter jag efter en lång dag.
Men en rolig dag.

Ska väl gå å sussa för imorrn blir det jobb antar jag:)

Imorrn kväll ska vi fira kusin Agnes som fyller 20 år
(eller hon fyllde idag tror jag)

Danne jobbar verkligen hela helgen så honom kommer vi inte se mycket utav:(

Puss på er!!

Ps: Cissi vi kommer att komma massor till er i sommar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0