lördag och härlig sol!!!

Igår så va det dags för 20-årskalas för lilla kusin Agnes:)


GRATTIS GRATTIS!!

Det blev en ganska så stressig dag vill jag lova!!

Jobbade i Tallboda till 16:00, sen iväg till Jollis för att hämta henne.
Snabbt in till stan för att köpa nya kläder till snuttisen.
Ni vet ny tillställning: Nya kläder!!
Ja väl hemma och vi hade en halv timma på oss att duscha, sminka, fixa klä om:)
Ja tror ni jag lyckades?? Nopp!!
Så det blev att ta bilen in till stan och hoppa vin & drinkar..


Jollan & moster Cissi!!


Men väl där, inte sist heller så fick Agnes paketet från oss som innehöll
ansikts produkter från swissform, hon använder ju rengörningen så hoppas hon gillar det
  andra med.

Det bjöd på super god buffè på deras enorma ballkong. Ja större än våran lägenhet nästan tror jag!!
Utsikten över stångån och det härliga vädret gjorde mig ändå sugen på att inta festen med dom andra:) Japp jag parkerade bilen och tog den första drinken:)

  



 


I köket så bjöds det på Japansk sakke om jag inte minns fel:)

En hellyckad kväll.
Tusen tack!!
Det va dans för Jollan och Alice till sena kvällen.



Vid ett tiden så gick Jollan, jag & Mattis hem.
Jollan somnade så skönt men vaknade, så hon va vaken hela vägen hem.
Men hon satt hela vägen i sin nya fina vagn.



Idag på förmiddan tog vi vagnen in till stan för att hämta bilen.
Ut till Tallboda en sväng.

Nu är vi här hemma.
Fanny, Emmy & en kompis till dom är här.

Hoppas ni har en bra lördag.

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0