Veckan innan jul!!

Ja mycket julemys har vi haft...

Veckan innan jul blev många dagar på stan för att köpa de finaste klapparna till Danne
å även om det va något kvar till jollan.

Dagarna tillbringades med mina bästa<3 Ronja och Towe.
Även Ronjas gulliga pojkvän förgyllde våra dagar.
Å då även Jollans pojkvän eftersom hon är helt tokkär i sin Alex:)

Bränna pengar det är något som jag alltid har varit riktigt bra på.
Det kanske skulle stå med i mitt cv när jag söker jobb..

Letar ni efter någon som är fruktansvärt bra på att få pengarna att rulla.
Då har ni hittat den ni söker...

Kanske nåt sånt, jaja nog om det. Jag hittade mycket fint iaf:)

Danne han är inte så dåig han heller för den delen.
Hem kommer han med en gran för typ 700 kr, han hade visst fått den för 600:)
Men den va så vacker.

Så två dagar innan jul va det dags att klä den, mitt i allt kommer vi på att
den är större än den vi hade förra året å jag ville ha mycket större kulor..
Men skit samma den blev super fin..

Vill ni se?? fast jag tycker att den är mycket finare i verkligheten så vill ni se
en vacker gran får ni allt komma hem till oss:)

  


Ja jag vet lite gles med barr där längts uppe.
Men den kan ju inte vara helt perfekt:)

Så dan innan julafton fick Jollan starta lite med paketöppning
men va gör det hon orkade inte öppna alla ändå på julafton:)

Hon fick lite julklappar av en kompis till Danne:)


Ja hon fick massa fint:) lite hade hon dock redan.
En stor te servis, prinsessklocka, barbiepickníck korg och en
prinsessklänning:) tusen tusen tack.

Så va det dags att göra skinka och lax. Laxen fixade jag och skinka
skötte Danne å Jollan.

 

Nä nu måste klapparna i papper för nästa inlägg är julafton:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0