TILL HAVS!!!!

Ja vill man tillbringa en natt till havs med ja typ bara finnar,
lustigt folk och knasiga fyllor då tycker jag absolut att du ska åka Viking Lines båt

AMORELLA!!

Ja en helt okej kryssning pga ett toppen gäng att åka med.
Man kanske hade kunnat önska att båten hade lite mer att bjuda på.
Men sånt händer vi tog en chansning på en båt vi aldrig hade hört något om.
Busschaffören sa till Jeff när han frågade om båten.
-Ja det är mest finnar som åker den!
Japp jag håller med fullt ut, nästan inte en svensk om man inte räknar med vårat gäng på tio:)
Men jag klagar absolut inte, det va skoj det blir ju absolut så som man gör det och Holme gjorde det helt enkelt:)

Det som händer på kryssningen stannar på kryssningen??

Ehhh NOOOTTTT!!!!

Här kommer bilder:



Här har vi det glada och förväntasfulla gänget!
Hampus va oxå med men han fastnade visst inte på bild i bussen




Får man gå på snart eller???

 
Här va mina hyttkompisar!!
Drog jag nitlotten???:)




Varför inte börja kvällen med en härlig afrikans dan:)


VIKING BUFFÈ KAN ÖPPNA!!
Hur mycket mat du vill, nam nam
hur mycket alkohol du vill, yehhh

Ove, Helene och jag blev kvar till slutet.
Då kom en å sa att dom stängde:)



HYTTFEST!!





MINA MEST KONSTNÄRLIGA BILDER:
 



 
Så fina det kan ni ju inte säga annat om?!

Men tyvärr pallade inte simringen trycket sen sprack:)



BJUD UPP TILL DANS!!!

Jag fick Jocke mitt i snurren:)
Han dans partner va Holme!!






Jocke & Danne kör stenhårt på dansgolvet!
hmm va gör Holme där med flickan i vitt:)


Här sitter Holme å trånar efter sina flickor:)
Men kommer dom???


Kom dom??
Nopp!
Men Holme är full och glad hela natten eller iaf full!!!



TILLBAKA I HYTTEN IGEN!!






EN HEL KUL KVÄLL!!!

MEN ÄR MORGONEN DÄRPÅ LIKA BRA??


Holme vaknade med en dunkade huvudvärk av ångest!


skål eller??

  
lite spel dagen efter:)


Först blåste det mycket.
Men sen blev det vackert väder:)

 
WC för hundar:)


Så där ja, då bäddar vi in ångestladdade Holme:)


Svetten rinner i panna, riktig bakfyllemage:)


Ja kommer han in eller inte, igår hade han problem iaf:)

UTE PÅ DECK DÄR SOLEN SKINER:)

 



Lider jag av ångest?
Lider jag av dåligt samvete?
Lider jag av jobbig bakfylla?
Har jag blåmärken eller rivsår?

Nja inte så värst, men annars så är det väl så man
ska må efter en natt på Havet!!

Ni skulle se Holme när han kom på att han har telefon bank å
kan lyssna av hur mycket pengar har förstört igår, kritvit:)
Men Holme du blev ju lurad!! eller hur;)
Han bjöd två tjejer på drinkar för ja närmre 2000 kr.
Sen gick dom, inte snällt inte snällt.
Men Holme gav sig inte förrns vid sex tiden på morgonen kanske.
Han ville bara förklara för dom att så gör man inte:)


Tack för resan mina vänner!!





Kommentarer
Postat av: cecilia

Holme lilla... Nej så gör man inte...:(



Ni ser ut att ha skoj i alla fall. Men om jag ska med så hoppas jag att vi tar en annan kryssning...



Pussen

2010-04-05 @ 21:30:39
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0