Ska vi ta tag i detta så vi inte halkar efter?

Ja jag tror att vi gör det, hmm det va fem dagar sen jag skrev sen sist.
Vad har hänt??
Ja vi behöver väl inte rabbla hela veckan kanske.
Danne har ju varit sjuk som attan igen självklart. Han måste ta tag i å göra lite prover
för att se om det kanske finns nån förklaring till detta dåliga imunförsvar.

Jollan och jag försökte att hålla oss borta så¨mycket som möjligt för att
inte bli smittade. Lyckades ganska så bra fast i helgen så åkte Jollan på
världens hosta. Natten till idag har hon sovit jätte dålig å hostat så hon kräks.
Så vi blev hemma idag. Dagis tyckte att hon skulle vara hemma imorrn med.

Tillbaka till helgen. I fredags hade vi fredagsmys hos fam Skårman.
Mycket trevligt. God mat.
Lovisa Ronjas kompis klippte även av mig mitt hår. Trivs som tusan:)
Jätte bra frissa kommer hon bli när hon är klar:)

I lördags så firade vi Lina som fyllde hela 25 år.
Det bjöds på smörgåstårta bakad av hennes mamma och tårta till fika.
Super gott. Jollan åt massor av smörgåstårta så det va skoj..


Självaste födelsdagsbarnet i mitten.
Sofia & Tina vill gärna va med på bild oxå:)

Det va vi tre som kom på dagen. Sofia med lilla Tuwa och Tina med stora magen.
Av oss fick Lina presentkort på Ikea, hoppas hon hittar nåt bra.
Dom andra "barnlösa" festade loss på kvällen:)


Jollan & Tuwa dom två sötnosarna<3


Barnen lekte för fullt.
Theo trvisdes med alla flickor:)

 
Theo med sin mormor. Jollan & jag försöker posa lite:)

Mamma, Benke och Mattis kom förbi en sväng på kvällen.

Jollan älskar att dricka kaffe med mormor & morfar:)


SKÅL!! det är ju ändå lördag:)

Söndagen blev det bara att fixa i nya lyan..
Följ nästa inlägg mer om renoveringen

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: cecilia

jag tycker att jollan är såå lik ronja på bilden ni poserar tillsammans... alice gör också så rak mun ibland och är då med jätte lik ronni....:) puss

2010-04-13 @ 08:37:19
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0