Så va vi igång igen!!

Med renoveringen såklart!!

Äntligen börjar det hända lite.

Lovisa dök upp vid elva hugget idag för att sätta igång med badrummet.
Så hon kom en bit så imorrn börjar hon kakla tror jag.
Tur att hon inte tar timpenning för hon la ner mycket tid på Joline kan jag säga.
Jollan lämnade henne inte, ville bara gosa med Lovisa:)



   


Så där ser vårat badrum ut nu:)

Mattis har varit och målat fönster och så.
Jag målade och oxå så¨lite har jag hjälp till med.


Jag tar bort den fula gula färgen:)
Benke började med att fixa till dörröppningen.




Ja det är allt lite att göra:)


Imorgon kommer nog Pierre och hjälper till med lite spackling:)
Tusen tack.

Ja ni ser det börjar att hända lite.

Jag sitter i planeringens värld om hur fint Jollans rum kommer bli.
Har många planer men dom får bli en lite suprise, kan ju inte bjuda på allt heller:)
Då blir det ju inte spännande:)

Ja det va lite uppdatering från oss på Munkhagsgatan!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0