plugga ångest!!

Japp  det är va jag har just nu.
Nä jag har inte ångest för pluggat just, för jag vill inget hellre nu känner jag.
Men jag har sån satans jävla ångest för att inte komma in.
Det är många som söker, så det blir nog tufft.
Men jag har ju inte dom alldra sämsta betyg iaf.
Men nu har jag blivit lite uppskrämd.
Flera har sagt till mig att jag måste ha läst matte B och det har jag inte gjort.
Ska det sabba allt. Då kommer jag aldrig kunna att plugga vidare för matte B skulle
inte jag re ut:(

Men men vi får la se.
Tråkigt att man måste vänta så länge innan man får reda på nåt.
Det är nog det värsta tror jag.

Jaja ska väl inte tjata sönder er.
Men är så nervös nu.
Vill vill vill bli något.
Ja jag är barnskötare men hur mycket är det värt på jobbmarknaden nu då..
Typ nada!!

Egentligen vill jag bara att pappa ska vara här och bara hjälpa mig.
Han var en trygghet för mig, en bortskämd tjej jag va;)
Mamma är såklart min trygghet det är inget tvivel om det.
Men dom är på olika sätt helt enkelt.
Mamma är och har alltid varit den som löst det och varit den förnufftiga helt enkelt.
Medan pappa var som jag var...Ja tar det lite för va det är.
Bara kör på liksom....

Ibland vill jag nästan ha tillbaka gamla Jenny.
Hon som bara kör på...
Har du fått lön, bränn pengarna så fort du kan.
Fungerar dagen, men skit då hur morgondagen ser ut.
Glöm allt som heter planera och bara lev.

Men sen tänker jag efter.
Ja nog har jag blivit lite vuxen iaf.
Det kanske inte va så bra förut.
För hur skulle det se ut om jag inte planerade nåt om framtiden.
Jag har ju för tusan ett barn att tänka på.
Och det är ju det jag tänker på hela tiden.
Det gör mig tokig.
Låt mig börja plugga för att sedan bli något!
Något som förhoppningsvis kan planera min dag och framtid.


Ja vet jag yrar.

GODNATT!!


Kommentarer
Postat av: mormor

LillaJenny har du inte lärt dej, det räcker att ta bekymren en gång. Vänta o se det går säkert bra, annars får du leta andra vägar puss puss

2010-04-20 @ 11:51:05
Postat av: jag själv

ja mormor du har väl rätt antar jag:)

Men det ser rätt ljust ut just nu faktiskt:)

puss

2010-04-20 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0