Lilla mormor 70 år!!


MORMOR HELA 70 ÅR HIPP HIPP HURRA!!!!!

Med stort firande med hela släkten:)
Mycket trevligt.

Mormor och jag stod till tolv på natten dagen innan och gjorde smörgåstårta
så det skulle räcka till alla. Det gjorde det oxå. phhuu:)

Ja jag slänger upp lite bilder så får ni titta istället:


Här gör vi vår entrè dock 20 minuter senare än alla andra.
Varför är det så satans svårt att passa en tid??


Födelsedagsbarnet med den fina tårtan hon fick av oss:)

   
Så såg en av smörgåsttårtorna ut som jag gjorde.
Dom andra tårtorna har inte jag bakat ihop.

Lite mingelbilder:



 



 


Mommo & jollan går ut å blåser lite bubblor
men det fick inte så bra i blåsten:)


Mamma gör fjortis munnen:)

 


Mormor i 20-årsåldern typ!!


Vi gillar musik i våran släkt så rummet fylldes med
dragspel, gitarr & sång:)

 

 


Jollan myser med Mommo när Sara sjunger det hon
sjöng på Jolines dop:)


Sara funderar lite på sången hon just nu sjunger:)

 
Lite matstund för dom små innan
vi åkte hem för att sätta igång lite i lyan:)

Tack mormor för en jätte trevlig lördag!!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

måste säga att din mor va grymt snygg trots fjortismunnen. Ser så ung ut!



hoppas jollan är frisk imorn så ni kan följa med och kolla lägenhet:) puss

2010-04-19 @ 00:05:42
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0