Ingen plugga ångest idag!!

Mina nerver har lugnat ner sig lite som tur är.
Tänk om jag skulle ha sån ångest ända fram juli när man får
reda på om man kommer in.

Men oxå en stor lättnad, man behövde inte ha läst matte B.
Nytt för iår vilken lättnad.
Sen såg mina betyg bra ut sa han så jag behövde nog inte oroa mig så mycket.
Faan så skönt.

Jaja nog pratat om det.

Nu är det dags att börja planera min fest.
Lite jobbigt fast samtidigt roligt.
Men alltid svårt det där vilka man ska bjuda å så.
Vart drar man gränsen??

Ja det blir bort åt hundra iaf, men då är släkten 50:)

Men till er som blir bjudna ska det komma en traditionell inbjudan på
posten. När jag nu sätter mig ner å gör den.
Men får la skynda på lite. Har redan fått två nej utan att jag ens hann skicka ut inbjudan.

Klockan börjar närma sig natten.
Jobb i morgon igen. Jollan ska till dagis från 7:30-16:30.
Lång dag för lilla snuttan. Men men hon har det bra det vet jag:)

Idag va jag med Cissi å kolla på en villa i Åtvid.
Den va jätte fin tyckte jag.
Men det va visst lite för mycket att göra.
Sånt som inte jag såg men som kostar tyvärr.
Annars så va den jätte fin.
Men jag vill absolut inte att min Cissi ska flytta dit.
Blir för långt borta...

Hoppas det blir bättre väder snart igen.
Har skickat efter jätte fina skor till våran lilla ängel.
Dom borde komma på posten snart.
Efterskickat från brandos.se 
<gå in å kolla fanns jätte mycket fint till både dam, herr & barn


Söta eller hur??


Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Har tittat på dom skorna me till Tuwis dom e såååå fina.. :D



Kram kram

2010-04-20 @ 22:48:36
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0