Helgen går så fort så fort....

Och det gillar vi icke!!!

Men när den går så här fort så man inte hinner tänka betyder att man har
haft mycket att göra:)

Allt från renovering, loppis, grillning och flytt
till tillslut en lugn kväll hemma med familjen min.

Det har hänt en hel del när det gäller renovering nu.
Pierre har varit här i veckan och spacklat klart:)


PIERRE KOM JU OXÅ MED PÅ BILD SÅKLART!!

Sen kom Danne igång med målning på fredan.
Mattis har varit här och hjälp till oxå. Han är så snäll å hjälper oss så mycket.



   
DANNE BLEV ALLT SNYGG I FEJJAT:)


Vi har köpt toalett & handfat.

Nu ska det bara målas en gång till.
Min väggtext som ska vara över Dannes & min säng har kommit.
Golv ska köpas och läggas, trot eller ej men sen kan vi faktiskt flytta in:)
Så jävla skönt:)

Sen ska ju tvättstuga göras klart men det kan man ju göra undertiden man bor där.

Lördagen tillbringade vi tilldsammans med mamma/mormor.
Vi förberede inför loppisen som ägde rum idag.

Sen på kvällen åkte vi ut till Malmslätt för att grilla hos
Goomba & Sophie. Smakade mycket bra.
Goomba är en riktig kock han:)


GOOMBA MITT I GRILLNINGEN!!


ÅHH VI SATT OCH TITTA PÅ SÅ FINT:)

Ja det blev inte så jätte sent, skulle ju upp tidigt idag.
Klockan 07:00 ringde klockan och jag ville verkligen inte vakna.
Men upp tillslut och iväg på loppis.
Vi stod och sålde åt mormor. Hon ska ju flytta från huset så vi har rensat ut en jäkla massa.
Tyvärr så gick det inte alls bra. På tok för lite folk.
Men kul ändå tycker jag:)

Direkt när vi va klara for vi iväg för Sarah & Jeffs flyttlass gick klockan tre.
Flytten gick snabbt eller jag gjorde inte så mycket.
Sarah, Angelica & jag åkte till Ikea.

Jollan har varit med sin morfar & moster Ronja hela dagen.
Så när vi va klara så hämtade vi hem våran lilla prinsessa.

Nu är vi hemma här och tar det lite lugnt.
Ska försöka få Joline i säng för det är ju dagis dags imorrn:)

Usch först ska bilen besiktas, det gillar vi inte.
Speciellt när jag ska göra det själv.
Har aldrig gjort det själv.

Nä men hoppas att ni har haft en bra helg och att ni får en minst lika bra vecka.


JOLLAN ÄR VÄRSTA KAFFEDRICKARN.
HON ÄLSKAR ATT DRICKA KAFFE MED SIN MORMOR:)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0