Hej härliga ni!!!

Veckan är nu igång igen.
Danne och jag har jobbat och Joline har varit på dagis.
Det blev en mjukstart så här efter alla sjukdomar.
Jag fick vik hela veckan på ett dagis i Sturefors mellan 10-14.
Så Jollan får det soft.
Jag med för den delen.
Kan vara skönt men återigen så tjatar jag om att man vill få in lite stålar.
Tur att Danne jobbar heltid så han kan försörja sina prinsessor;)

Dagis för Jollan idag har gått super.
Liten tår när jag lämnade henne men så fort fröken tog upp henne så gick det över.
När jag kom å skulle hämta henne va hon på vift.
Hon hade vågat sig över till Tindras avdelning helt själv:)
En fröken kom fram till mig från en annan avdelning och sa att hon hade en
hälsning från Jollans fröknar.
JOLINE HADE ÄTIT MASSOR AV MAT IDAG!! JIPPI.
Nu börjar det vända tror jag, ska jag få tillbaka min matglada lilla tok igen.
Så hon kan gå upp, min tös på snart 1½ år väger ju liksom bara 9 kilo typ.
Inte så jätte kaxigt..

Men Jollan ville absolut inte gå hem utan hon ville bara gå runt och pussa
& krama alla barnen.
Till fröknarna gjorde hon slängpussar hela tiden:)
Hon har ju gjort slängpussar till oss väldigt länge men nu märks det att hon känner sig
hemma på dagis.

Det blev att åka ut en sväng till mormor/gammelmormor.
Jollan och jag bjöd på Laxbakelse, det är ju så rackarns gott:)
Jollan gillade det oxå:)

När jag kom hem så hade Lovisa fixat en vägg med kakel.
Och imorrn så kommer hon redan 7:00 för att fortsätta.
Jag ska även åka å hämta det kaklet som vi fick beställa:)

Pierre hade börjat spackla oxå. Men vi är tvungna att riva tapet innan han kan göra
mer för det va så satans dåligt underlag.

Men en liten bit på vägen.


Danne började riva lite när han kom hem efter jobbet.

Jollan satt och titta på:)



Är ju tvungen att visa Dannes och mina nya skor som
vi köpte på tax free. Super fina tycker jag.

Så nu har väl Danne ett tio tal snart tror jag fast i olika färger:)
Han gillar den modellen:)


Vad tycks? dom va faktiskt 300 kr billigare än hemma:)

Satt faktiskt och kollade på kryssning igen.
Danne är så sugen på att åka iväg med Jollan.
Bara på en lugn och skön kryssning.

Kanske Birka Paradise får se. Den var ju fin förra gången vi åkte.
För man vill ju inte åka på en söndersupen båt med Jollan.
Birka har ju en Paradise Beache oxå:) Det gillar nog Jollan.

Men får tänka lite på saken. I maj ska vi ju till Tyskland oxå för att
shoppa till min 25-års fest i juni. Gud det är ju inte långt kvar.
Måste nog börja planera lite snart:)

Läggdags!!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0