GLADER PÅSKER så här lite efter!

Ja jag kom ju på att jag nog inte har önskat er alla en
GLAD PÅSK!

Så jag säger väl så här istället:
Hoppas att ni alla har haft en bra påsk med mycket godis och härligt sällskap
eller inget godis och ensam om du hellre föredrar det:)

Vi har iaf haft en toppen påsk!!


Jollan i sina nya fina vårkläder!!
Hello Kitty väst med en jacka med hjärtan på:)
Ny Hello Kitty mössa:)

Kryssning på självaste påsk afton som ni kanske såg i inlägget innan.
Först började vi morgonen med att Joline letade efter sitt påsk ägg som
hon glatt hittade under täcket i lektältet:)
Nam nam!!

 


GLAD PÅSK TILL VÅR LILLA DOCKA:)

Lång fredagen var lång den, vi hann med allt vi skulle tror jag
och det vi inte hann med är skit samma:)
Först blev det att fixa lite med inköp till renoveringen.
Sarah följde även med för lite inköp till kryssningen.
Jag hittade självklart ett par coola leggins till Jollan.
Ny månad nya inköp eller hur??:)

Klockan tre bjöds det på grillat uppe hos Sarah, Jeff & Felicia.
Där Joline fick ett påskägg av sin farmor:) Tack!! det gick åt:)
Jollan pussade som tusan på sin kusin Felicia:) Mys

På skärtorsdan va det lugnt.
Jollan va fortfarande hemma från dagis pga smittrisk av magsjuka.

Sarah & Felicia kom förbi på lite krubb på eftermiddan och sen tittade även
Fanny och Emmy förbi:)
Det blev att klippa deras hår, tror dom gillade det!!

Danne va på hockey å han va lagom glad för vinsten för Dif!
Mamma kom även och hälsade på Jollan (mig med hoppas jag).
Så fort Jollan ser sin mormor: MOMMO!!
Så söt!!



 
Vilken söt liten påsk kärring:)

Jag åkte för att hämta Danne efter hockeyn och när vi kommer hem så har
mamma och Fanny klätt ut Jollan till en påsk kärring.
Så söt!! Hon traskade omkring med sin kanna:)

Ja som sagt våran påsk va bra.
Hoppas att eran föll er i smaken oxå:)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0