Vilken stilig karl

Jag har såklart. Igår så provade vi kläderna igen som vi ska ha på lördag och jag tycker verkligen att Danne är så jäkla snygg ursäkta att jag tjatar men han har prickat precis rätt.
Jag trivs bra i min klänning oxå. Så idag ska jag nog köpa hårfärg så jag blir fin i håret oxå:)

Näsblod, blåa tår och svetten som rinner ja så kunde det ha varit igår när jag tvingade Danne att dansa vals, man vet ju inte, det kan ju dyka upp en vals på lördag så man måste ju vara förberedd. Men med lite fylla i benen så går det nog bättre än igår. Vi hade kul iaf, Jollan dansade oxå med såklart, hon får sin allvarliga dansmin, mamma du vet vilken jag menar. Man bara vill pussa på henne ännu mer då.

Nä nu hinner jag tyvärr inte skriva mer för Jollan & jag ska åka ner till stan och möta Cissi, vi ska fixa lite med mina fondpengar och investera på lite annat. Det lät vuxet va? Nä så vuxen är jag inte så därför får Cissi hjälpa mig:)

Igår så åkte Danne, Jollan & jag till Ikano en sväng på kvällen för min satans mobil har gått sönder igen, så nu hoppas jag på att få en ny.
Men det blev att köpa lite till lilltjejen då. Hon fick en ny fin keps, supersöt i jeanstyp som det stod  friends forever med sån där tatu text, sen ett par mörka jeansleggins och ett par strumpbyxor som hör ihop med hennes rutiga slipover. Jaja lite blev det iaf.

Men nu måste jag fixa iordning oss.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0