Tisdag

Tisdagar brukar vara riktigt långa dagar och den här dagen har känns rätt så lång hittills.
Jag sitter här vid datorn och fixar lite med mail till kunder på Alpnaering.

Det kommer ju bli en liten prisjustering from 1 oktober så är ni intresserade av att fylla på era förråd en aning innan så lägger jag en beställning den 29 sep.
Det är ju dumt att betala mer än man behöver eller hur?

Ja så vad har hänt då?
Glömde visst skriva igår såg jag. Men igår så hände det inte så där jätte mycket.
Danne slutade vid ett, men han var så trött för han hade typ sovit två timmar natten innan.
Så Jollan och jag packade ihop oss å åkte till mamma/mormor en sväng så han kunde vila ordentligt.
Hemma hos mamma så åt vi potatismos & kryddjärpar, var jätte gott.
Jollan åt även en potion fast det inte var länge sen hon slängde i sig en stor potion potatismos och korv.
Bra att hon äter ifatt lite för hela helgen har hon inte velat äta så bra.
Kanske är det tänder som spökar igen, men har inte sätt några nya ännu.


Ja som ni hört så kom ju Alice ut med betydligt mycket mer
hår än Jollan, så Ronja ville göra nåt åt det,
men vet inte riktigt om det var Jollans färg. Det tar nog
några år innan du får sånt här hår älskling:)


Kvällen blev lugn, vi var ganska så trötta.


Det blev lite dans med pappa innan det var dags att sova.
Danne har ju köpt jätte snyggt hemmabiopaket samsung så klart
så det passar till tv:n.
Blev riktigt snygg, bra köp älskling:)





Men snart så kommer mamma, Cissi & Alice och hämtar mig & Jollis för vi ska åka ut till björs och hälsa på en kompis till mamma. Ska väl kolla förbi hos Sofie oxå för att se om hon är hemma.

Men nu måste jag fixa iordning mig så vi hinner, Jollan tar precis en tupplur så är väl bra om jag är klart tills mitt lilla monster vaknar för hon hittar på bus hela tiden.
Hon har börjat gömma saker hela tiden, tror du att vi fick panik när vi skulle iväg och hon har gömt nykeln till vagnförrådet nån stans, ja det var bara att åka utan vagn, men vi hittade den igår kväll i en klädlåda.
Nu är det bara Dannes cykelnykel som är borta, kan inte hitta den nån stans.
Men men den kommer nog fram.
Kanske skulle man skaffa sig ett nykelskåp?
Det vore nog en bra ide:)


           Mammas köttbulle älskare:) 

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kolla i blöjan efter nyckeln alltså hahahahaha

2009-09-23 @ 10:26:02
Postat av: Ronja

jo jag hoppas det, jag vill bli någonting stort och speciellt och så kanske itne bf är något bra men jag vet inte.. jag tror jag tar det iallfall.. Men kan jag plugga vidare efter skolan om jag går det? hörde att det inte gick?

2009-09-23 @ 11:27:05
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0